Trending Topic

Untitled Document

21 Mayıs 2016 Cumartesi

Sahte Telefon Numarası ile Her Türlü Hesap Dogrulama

Sosyal Ağlar; bazı amaclar için bizden dogrulama yada onay kodu ister.
O platforma uye olabilmemiz ve bize sundugu hizmetlerden yararlanabilmemiz, yani hesabimizin aktif edilebilmesi için dogrulama kodunu girmek zorundayız.
Dogrulama, onay kodlarını güvenligimiz için istediklerini söylerler [tabi yersen :)] yada gerçek kullanıcı oldugumuzu anlayabilmek için. Bazı durumlarda bunun dogruluk payı var elbet.

TwitterSnapchatFacebookInstagramGoogleYandex vb sosyal platformlara uye olabilmek o platformun hizmetlerini kullanabilmek için
Telefon numaranızı ve telefon numaralarınıza SMS ile gonderecek oldukları Dogrulama kodunu girmenizi isterler.

Buraya kadar sorun yok. :)
Asıl sorun bundan sonra başlıyor.

Benim gibi gerçek telefon numarasını vermek istemeyen ve o platformu kullanmak durumunda kalanlar olabilir.

Aşagidaki basit yöntemle sahte numaralar kullanarak yukarıdaki dogrulama, onay kodu problemini ortadan kaldıralım.

Aşagidaki web adresine giriyoruz.
http://receivefreesms.com
Aşagidaki resimde gösterildigi gibi onay kodu için kullanacagimiz, herhangi bir Yabancı servis numarasına tıklıyoruz.

[​IMG]

Ben KANADA sectim dileyen KANADA secebilir. Aşagidaki resimde de gösterildigi gibi numaramizi [+17059900459 Canada] görebiliyoruz.
Yöntemi kullanarak bir çok platform için gelen dogrulama kodlarınıda. Onay DOGRULAMA kodumuz bu bölüme mesaj olarak gelecek açik dursun.

[​IMG]

Ben yöntemin çaliştigini göstermek için Snapchat’ta üyelik açip uyeligimi aktif edecegim. Siz istediginiz sosyal platformda bunu kullanabilirsiniz.

Snapchat uyeligimin aktif edilmesi için benden aşagidaki resimde gösterildigi gibi Telefon numaramı girmemi istiyor. [TR Türkiye] butonuna tıklıyorum.

[​IMG]

Kullanacagimz servis numarasi KANADA oldugundan ilk önce Ülke Kodu secme bölümünde KANADA yi seciyorum. Ve sonra numara bölümüne başina [+1] koymadan numarayi yazıyorum. [7059900459]
[+1] KANADA Ülke telefon kodu yukarda Ülkeyi KANADA sectigim için gerek yok. Numarayida yazdıktan sonra [DOGRULA] butonuna tıklıyorum.

[​IMG]

Yeni cıkan ekranda [SMS ile gönder] butonuna tıklıyorum.

[​IMG]

Yukarıda açtıgımız yabancı numara adresine aşagidaki gösterildigi gibi [DOGRULAMA] kodumuz geldi. Kodumu alıyorum.

[​IMG]


Aşagidaki resimde gösterildigi gibi DOGRULAMA kodumu giriyorum ve [DEVAM et] diyorum. Ve hesabimiz aktif edildi.

[​IMG]


Aşagidaki resimde gösterildigi gibi Sanpchat hesabim başarili bir şekilde aktifleştirildi.

[​IMG]

Artık sizlerde gerçek numaralarınızı vermeden, istediginiz platformlara uye olabilir, mail adresleri açabilirsiniz.
//DENEME