Trending Topic

Untitled Document

23 Ekim 2014 Perşembe

// Telefon Dinleme // VATOZ FARKIYLA...


                                                    

Uzun zamandır düzenlediğim bana ait olmayan ancak upload , apk , wındows , ıos düzenlemelerını yapmakla uğraşıyordum.

Bu gün facebook sayfam üzerinden saçma sapan paylaşmıcak bizi oyalıyor yazılarını okuyunca dayanamadım v0.1 versıyonu ıle sızlere sunuyorum.
Download Link Ve Virüs Totaller ; 


Aslında apksı bıtmeden paylaşmıyacaktım ancak çok aşırı yoğun ıstekler aldım.
Sürümün Kullanımı ; 

.jar dosyasını telefonunuza atın.
Menüden Bluetooth'u seçıp etraftakı telefonları taratın.
Ardından karşınıza çıkana tıklayın ve sms yada telefonunu dınleyın.

Bir Teşekkür Yeterlidir..




Androıdcılere duyurulur.
.Jar dosyalarını açmak ıçın google playda uygulamalar mevcut. Onları araştırıp onlarla android'lerde açabılırsınız.


Antı vırusler vırus buluyormuş
Vırusun adı : 

MonitoringTOOL/JavaHack

Doğaldır çünkü telefon dınleme ancak zararlı bır vırus değıldır. bilginize..






////


Program kullanıcıları tamamen anonimdir. Ve dinlenen telefonlar anonimler tarafından tamamen rast gele dinlenmektedir. Program yazarı veya düzenleyicisi (Geliştırıcısı) Sorumlu Tutulamaz. Kullanıcılar Anonim Olduğundan , Kullanıcıların Kimliği bilinmemektedir. Projeyle Dinleme Yapılasından Telif Hakları Gereği VATOZ HACK TEAM ve HACKER VATOZ sorumlu tutulamaz...


Alıntı:

Vatoz. Ellerine Sağlık Broo 

Ekle Bu Mesajımıda Konuya .

-İşe Yaradı Bende Millet Duyurulur ! Java Destekli Telefondan Açtım Açıldı . Sorunsuz Çalıştı . Android Tabanlı Telefonlarda İse 7 Zipper Adlı Program İle Jar Dosyasını Açın . Androidde de Yaradı . Ellerine Sağlık Black'im 



Alıntı:
evt bu dosya hem virus ikazı vermedi hemde jar olarak gözüktü.ve acıldı.şimdi dinleme işi kaldı




//DENEME