Trending Topic

Untitled Document

21 Kasım 2018 Çarşamba

Illuminati Etiketli Yazılarla İlgili

Konunun aslı burada canlar, elimden geldiğince blog'a taşımaya çalıştım. Bilen bilir, Illuminati'yi olabildiğince mantık çerçevesinde ve komplo teorilerinden uzakta anlatmaya özen gösteriyorum. "hep amarikanın oyunları bunlar abuuu" kıvamında sikimsonik kahve muhabbetlerine girmiyoruz burada. Saksı değiliz biz.Fazladan bir kişiye ulaşsam o benim mutluluğumdur, konu bundan ibaret.İyi diyosun da hacı bir milyon tane yazı var hangisinden başlayacaz derseniz, konuyu hiç bilmeyenler en alttan yani İllüminati'ye Giriş'ten başlasınlar hatim etmeye. Oradan da sırayla yukarı doğru çıkarsınız işte.Hacı bunları biliyoruz yeeaa diyenler için özellikle tavsiye ettiğim yazılar: Satanizm İle Bağlantıları, Hristiyanlık ve Pagan Dinleri Benzerliği I, İnsan Hayatını Kontrol Altında Tutma, Battle Los Angeles Filmindeki Sübliminal Mesaj Zeitgeist Hakkında, Ateizmin Özendirilmesi I, Reptilian Teranesi, Reptilian Teranesi II, Yeni Dünya Dini: New Age. Michael Jackson ve MTV yıldızları, UFO, Semboller ve Cinler +18, Tesla, HAARP ve IlluminatiBunların bazılarını yazmam günlerimi aldı ciddi söylüyorum, özellikle şu son New Age yazısını sırf klavyeye dökmem 2 günümü aldı, diğer tüm tespitler ve psikopatça araştırmalarım ise aylarımı aldı. Amacın ne dalyarak dünyayı sen mi kurtaracan derseniz eğer..."Dünyada görmek istediğin değişimin bir parçası ol." - michael sikkofield"ehehehehehe" - David Rockefelleripneler :(
//DENEME